Veelgestelde vragen

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Op deze pagina proberen wij antwoord te geven op de meest gestelde vragen van onze klanten, te weten:

Actiecodes, hoe kom ik hieraan?

Algemene actiecodes : KidsFinest heeft geregeld acties welke op de website, nieuwsbrief en/of via Social Media worden aangekondigd. Tijdens dit soort acties krijgt u bijvoorbeeld 10% korting door het invullen van een actiecode. Dit soort actiecodes zijn voor een bepaalde periode geldig en kunt u meerdere malen gebruiken.

Persoonlijke actiecodes : KidsFinest verstuurt ook persoonlijke actiecodes. Een persoonlijke actiecode geeft u een x_bedrag korting op uw bestelling. Deze actiecode is voor een bepaalde periode geldig en kunt u één keer gebruiken.

Actiecodes, hoe kan ik deze inwisselen?

Als u een actiecode heeft dan kunt u deze inwisselen bij het afrekenen in " Stap 1. Winkelmandje ". Afhankelijk van het soort actiecode geeft deze u een korting op uw totale orderbedrag. U kunt per bestelling slechts één actiecode inwisselen. Een actiecode is nooit inwisselbaar voor contanten.

Kan ik alleen bestellen met een account?

Nee, u kunt ook bestellen zonder account. Een account heeft echter vele voordelen, zoals het sneller kunnen bestellen, het beheren van meerdere bezorgadressen, het inzien van uw order historie en het printen afdrukken en/of opslaan van digitale facturen.